emmajesicca

Direktlänk till inlägg 25 juni 2011

asså det här är en rubrik?:)

Av Emma - 25 juni 2011 17:54


asså varje gång jag ska skriva till er så tänker jag : vad ska jag börja med att skriva?

hej , tja , tjena , hello , hellu , hi , ni förstår?:) haha


Aja , jag tror att jag ska starta en TÄVLING , men mer om det när det händer!


ni kanske såg att min lillasyster gästloggade förut:) , hoppas det gick bra(Y)


har inte så mycket mer att skriva!


Puss!


pst. vad ska man skriva när man ska säga " hejdå" till er , ska man skriva hejdå , ciao , bye , ses , see ya , haha jag kör väll på puss då;)



en rätt gammal bild på mig och felicia , haha vi är oseriösa;)

 

 
 
Ingen bild

Anna

26 juni 2011 10:49

ja snälla ha en tävling!!!

Emma

26 juni 2011 10:53

haha , kanske , håll utkik!;)

 
Ingen bild

Sandra

26 juni 2011 10:50

skulle bli jätteglad om du hade en tävling!!;)

kram

pst. din blogg är bäst!

Emma

26 juni 2011 10:52

haha;) , tack , kram:)

 
Ingen bild

Lovisa

26 juni 2011 10:50

ja , en tävling , snällla!!!!!!!!!!!!<333333

Emma

26 juni 2011 10:52

haha , får se :)

 
Ingen bild

T. Johnsson

26 juni 2011 10:51

jag tycker du ska slå te på en tävling!:) , hehe då skulle jag bli glad (a'<3

Emma

26 juni 2011 10:52

haha , kul att du tycker det!:)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma - 3 juli 2011 17:03

jag ska nu ta en bloggpaus i ca två veckor , jag vill inte känna att jag behöver datorn hela tiden , och så vill jag njuta av sommarlovet!:). hoppas ni förstår , haha;).   Puss & ha det bra!! ...

Av Emma - 1 juli 2011 20:37

hejsan!   idag har jag bara mest tagit det lungt , va en stund på stan med mamma och shoppade lite , sen tog vi en fika:), sen har jag varit hemma och chillat , och badat i strömmen med familjen , mysigt:) , haha   och vi har precis ätit kväl...

Av Emma - 30 juni 2011 18:06

hej!!:)   för et tag sen var jag mamma och lillasyster på stan och jag köpte en bikini:). sen åkte vi hem och åt lite mat. och nu sitter vi här och tittar på roomservice , dem fixar backyard babies lokal , backyard babies är ett svenskt band ...

Av Emma - 30 juni 2011 14:18

hej!   blir ett snabbt inlägg nu:) , har varit hos mormor med mamma och lillasyster & vart i borenshult och käkat glass , chaplin vår hund fick även följa med då;) , det tyckte han om:D nu ska vi åka till stan och titta på bikinis och syrran sk...

Av Emma - 29 juni 2011 17:38

hej!   har precis kommit hem och om ca . 5 min ska vi åka och handla sen ska vi äta , efter stan så åkte vi till min bonusfarfar ( min bonuspappas pappa) och vi badade där för han har sjö tomt:).   Hörs senare!:)<3     ...

Ovido - Quiz & Flashcards