emmajesicca

Direktlänk till inlägg 26 juni 2011

ÅHÅHÅH KÄNNER DU RUSET , DET ÄR FEST I HELA HUSET!

Av Emma - 26 juni 2011 10:37

ÅHÅHÅH KÄNNER DU RUSET ,  DET ÄR FEST I HELA HUSET!


haha , hej på er!:) , jag diggar låten så jävla mycket asså;).  

i alla fall idag är det söndag , skola imorgon , haha ne det är ju sommarlov!;).

idag ska jag väll hitta på lite saker , jag har inte något " planerat" , haha!


Men nu ska jag äta frukost , jordgubbar & mjölk , så gott:) , och sedan ta en dush , sen vet jag som sagt inte vad jag ska göra , juste jag kanske skulle va med Felicia!


Puss!


, ha en bra dag!

  

 
 
Ingen bild

Emina

26 juni 2011 10:47

ha en bra dag du med! , jordgubbar & vanilj yoghurt är också supergott! , det borde du testa om du inte har gjort det!!=)<33333

Emma

26 juni 2011 10:53

ah det är det , jag har testat det :)

 
Ingen bild

Amanda

26 juni 2011 10:48

I (L) strawberrys!:)

Emma

26 juni 2011 10:53

haha;)

 
Ingen bild

Sanna

26 juni 2011 10:48

gott , ha en bra dag du med!:)<3

kram

Emma

26 juni 2011 10:53

:)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma - 3 juli 2011 17:03

jag ska nu ta en bloggpaus i ca två veckor , jag vill inte känna att jag behöver datorn hela tiden , och så vill jag njuta av sommarlovet!:). hoppas ni förstår , haha;).   Puss & ha det bra!! ...

Av Emma - 1 juli 2011 20:37

hejsan!   idag har jag bara mest tagit det lungt , va en stund på stan med mamma och shoppade lite , sen tog vi en fika:), sen har jag varit hemma och chillat , och badat i strömmen med familjen , mysigt:) , haha   och vi har precis ätit kväl...

Av Emma - 30 juni 2011 18:06

hej!!:)   för et tag sen var jag mamma och lillasyster på stan och jag köpte en bikini:). sen åkte vi hem och åt lite mat. och nu sitter vi här och tittar på roomservice , dem fixar backyard babies lokal , backyard babies är ett svenskt band ...

Av Emma - 30 juni 2011 14:18

hej!   blir ett snabbt inlägg nu:) , har varit hos mormor med mamma och lillasyster & vart i borenshult och käkat glass , chaplin vår hund fick även följa med då;) , det tyckte han om:D nu ska vi åka till stan och titta på bikinis och syrran sk...

Av Emma - 29 juni 2011 17:38

hej!   har precis kommit hem och om ca . 5 min ska vi åka och handla sen ska vi äta , efter stan så åkte vi till min bonusfarfar ( min bonuspappas pappa) och vi badade där för han har sjö tomt:).   Hörs senare!:)<3     ...

Ovido - Quiz & Flashcards